Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

YB bekerja untuk masyarakat SA2

Salam semua sahabat-sahabat SA2, di sini saya akan menceritakan tentang YB Surau kita yang bekerja untuk masyarakat. Baru-baru ini saya ada menyatakan tentang kerosakan paip air untuk mengambil wuduk di Surau At-Taufiqiyyah. Kerosakan paip air ini juga menyusahkan para jemaah untuk mangambil wuduk...

Kerosakan paip ini agak lama dah, mungkin kesibukan YB-YB Surau kita untuk menguruskannya. Saya usulkan masalah ini pada hari Jumaat ( 16/05/2008 ) dengan YB Surau kita ni ( YB Mahizan ) tentang kerosakan paip air ini. Pada hari Rabu saya ke surau ( 21/5/2008 ) saya dapati paip air tersebut sudah di tukar yang baru...syukur alhamdulillah..... syabas dan terima kasih buat semua YB-YB surau Sa2 kerana telah menjalankan tugas ini dengan ikhlas.

Sekian Terima Kasih....

kulaan niring napa takurihing.......

Post a Comment

0 Comments